Собственикът на EasyJet създаде платформа за спортни залози – EasyBet

EasyBet

Стилиос Хаджи-Йоану, основателят на нискотарифната авиокомпания easyJet, разширява империята си EasyGroup с навлизане в света на спортните залози чрез новата онлайн платформа EasyBet. Според The Guardian, EasyBet е най-новият проект на EasyGroup извън пътническите услуги и хотелиерството, който бележи нова страница за марката „easy“.

EasyBet е фокусирана върху спортните залози и е съвместно предприятие с Matchbook – търговска марка на базираната в Алдърни компания Triplebet. Платформата използва модела „бял етикет“, който позволява на EasyGroup да ребрандира платформата на Triplebet с характерния за компанията оранжев цвят. Този модел е популярен сред операторите в Обединеното кралство, където лицензите дават възможност за по-голяма видимост, включително рекламни позиции на екипите на клубовете от Премиър Лийг.

Новата платформа – смел ход за EasyGroup в хазартната индустрия

Новата платформа на EasyGroup идва след като Triplebet преживя шестмесечно спиране на лиценза си през 2020 г. поради проблеми с регулаторните изисквания за защита на играчите и предотвратяване на изпирането на пари. Оттогава компанията преструктурира системите си за съответствие, за да отговори на строгите регулаторни стандарти – ключов елемент за партньорството с EasyGroup.

„Инвестицията в залози беше естествено продължение за EasyGroup, допълващо нашите други големи потребителски брандове,“ коментира Хаджи-Йоану. EasyGroup е брандирала над 100 продукта и услуги с името „easy“, макар някои проекти – като easyJet – да са постигнали по-голям успех от други, включително краткотрайни начинания в кафе и магазини за удобства. Дали EasyBet ще стане едно от ТОП казината у нас? Предстои да разберем…

Повече за фокуса на EasyBet

EasyBet ще се фокусира единствено върху спортните и политическите залози, без планове за добавяне на казино игри. Този подход съответства на стремежа на Хаджи-Йоану към леснодостъпни потребителски услуги, като същевременно защитава интелектуалната собственост на EasyGroup от т. нар. „кражби на марката“, особено в претъпкания пазар на залози.

Главният изпълнителен директор на Matchbook, Малкълм Греъм, изрази вълнението си от партньорството, като заяви: „Щастливи сме, че ще подкрепим филантропичните инициативи на Стилиос чрез таксите, платени на EasyGroup.“

За още интересни новини от света на хазарта – продължете да следите casinohouse.bg!

СПОДЕЛЕТЕ.