PlayTech, един от водещите производители на хазартни игри, обяви двугодишно удължаване на ексклузивното си споразумение със Sony Pictures Television за създаване на незабравими преживявания на живо, базирани на емблематичното телевизионно шоу “Who Wants to Be A Millionaire?”, което се разпространява в Северна Америка.
Повече за Who Wants to be a Millionaire?
“Who Wants to Be A Millionaire?” е световноизвестно телевизионно шоу-игра, което завладява аудиторията още от самото си създаване. Игрите на живо на Playtech включват много от класическите Who Wants To Be A Millionaire? като например: 50/50, “Попитай публиката” и “Попитай водещия”, които дават възможност на играча да премахне грешните отговори в зависимост от нивото на въпроса, до което е достигнал.
Стратегическо партньорство между два гиганта
По-рано Playtech обяви стратегическо петгодишно партньорство със Sony Pictures Television за съвместна работа по въвеждането на три игри от любимата марка Who Wants To Be A Millionaire? в портфолиото за дигитални забавления Playtech Live. След успеха на Live Roulette и Live Trivia, Playtech наскоро представи вълнуващо допълнение към своята гама: Видео покер на живо, вдъхновен от популярното телевизионно предаване Who Wants To Be A Millionaire? Playtech ще разработи още специализирани игри с марката Millionaire в цялата мрежа.
Това сътрудничество ще обхване повече територии, включително САЩ, Мексико и Канада, тъй като Playtech продължава да демонстрира ангажимента си да се възползва от нарастващия потенциал на северноамериканския пазар на игри, като същевременно отчита значителната база от играчи в тези региони. Освен това, това се вписва безпроблемно в цялостната стратегия на Playtech за партньорство с популярни марки, за да предостави на играчите несравнимо игрално изживяване.
Саша Уман, главен търговски директор в Playtech Live, коментира: “Сътрудничеството със Sony Pictures Television е огромна възможност за нас. То демонстрира ангажимента ни да осигурим най-добрите емблематични марки в сферата на игралните предавания и развлекателната индустрия, както и отдадеността ни да предложим на аудиторията висококачествени и иновативни възможности за игри.
“Това партньорство ни позволи да предложим разнообразна гама от интерактивни игри, включително рулетка на живо, тривиални игри на живо и най-новата добавка – видео покер на живо, вдъхновена от любимата марка “Кой иска да стане милионер?”. Това е любима игра в световен мащаб от много години и ние сме развълнувани, че можем да предоставим вълнението на това емблематично игрално шоу на играчите по целия свят, особено на нашата северноамериканска аудитория.”
Ако искате да научавате първи за всички новини от света на хазарта и ТОП казината, продължете да следите сайта ни!